Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


24. oktober 2011

Nærhet

Stig og jeg har alltid hatt en utrolig god nærhet. Vi koser masse, kysser masse og har en nærhet som verken han eller jeg har opplevd tidligere i andre forhold. Og da er det ikke sex jeg snakker om. Men nå etter operasjonen min, så har vi kommet nærmere hverandre på en helt annen måte.
Det er akkurat som om han har lengtet etter at jeg skulle bli som han. At vi endelig skulle bli like. Bli ett, også fysisk, ikke bare psykisk.
At vi skulle ha noe veldig spesielt sammen, og det har vi jo nå. Vi kommer til å forstå den andre på en måte som få andre kan. Vi er blitt veldig knyttet til hverandre de siste dagene. Han vet hva jeg går gjennom nå, og er utrolig forsiktig, og hensynsfull. Tror kjærligheten vår har nådd en helt ny høyde, etter operasjonen. Jeg er verdens mest heldigste jente:-)

Stig og Wenche

Ingen kommentarer: