Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


25. oktober 2011

Nå ser det ut til at kiloene har begynt å slippe taket her.




Har gått ned 1 kilo siden i går. Vekten hat stått stille siden jeg kom hjem fra sykehuset på fredag.
De sier at det går sånn ca 1 uke før kroppen gir slipp, og det ser ut til å stemme. I morgen er det en uke siden jeg ble operert.
Jeg syntes det er så merkelig at tiden alltid går så mye fortere i etterkant av det en har gjort, enn før. Sånn er det med fødslene og. Tiden, for ikke å snakke om årene, raser jo avgårde i etterkant.

Det første Stig sa når han kom i døren i går og så meg i profil, var at rumpen min var blitt mindre.
Så da er det sikkert der det første kiloet sitter. " Jeg ser at "rævtuten" min som jeg alltid har kalt den er borte. "Rævtuten" er altså den lille runde delen på baken. Nå er den mer oval blitt.

Stig og Wenche

Ingen kommentarer: