Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


26. oktober 2011

Idag er det tilbake på Wii Fit Plus


Nå skal det bygges mer muskler her. Forsiktig i starten, og ingen magemuskler enda.
En uke siden operasjonen i dag. Sånn cirka fra nå an skal vekten min begynne å rase, og på en måte håper jeg at den skal gjøre det, men på en annen side håper jeg at den går sakte nedover, slik at huden min får følge med og. Jeg har jo ikke lyst på plastikk operasjoner etterpå da, om jeg kan unngå det. Stig sier at han ser det på meg allerede. Mer oval rumpe, mindre mage.
Men meg må innrømme at jeg er livredd for at jeg ikke skal bli like flott som han er blitt.
Satt og bestilte noen julegaver i går og bestilte da julekort på Eurofoto da de hadde 50% fra 18.00 - 24.00 i går kveld. Kom over gamle bilder av Stig og da så jeg for alvor hvor mye han har forandret seg. Herlighet, han er en helt annen person. Hen er nærmest halvert i ansiktet, for ikke å snakke om kroppen. Det er først NÅ jeg ser hvor stor han virkelig var. Og sånn blir det nok med meg og.
Han har fremdeles det jeg syntes er et vakkert ansikt, om en kan si det om en mann. Jeg syntes den gang jeg traff han at det var mer enn 100% perfekt. For jeg klarte ikke å se meg mett på han. Han er noe av det flotteste jeg har sett noen gang. Og om noen lurer på hvilken "smak" jeg har når det gjelder mannfolk, så kommer EJ DIMERA, (James Scott) fra "i gode og onde dager" på en klar 2.plass.
Jeg sa til Stig hin dagen, at det er nå merkelig og, at det trynet ditt er like perfekt, uansett hvilken vinkel en ser det fra. Jeg klarer fortsatt ikke å la være å sitte og smugkikke på han når han driver med noe. Makan til mannfolk.

Stig og Wenche

Ingen kommentarer: