Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


24. oktober 2011

I dag skal jeg bruke dagen til å lage middager




Stig starter i ny jobb i dag og jeg sto opp tidlig, tente på masse stearinlys i stuen og har koste meg litt med dataen og skal brodere litt.
Jeg skal lage farsekaker av 2 kilo farse, og så spicy kylling boller av kyllingkjøttdeig.
Har ikke lager farsekaker før, men mormor har alltid laget det i stedenfor kjøttkaker, og det jeg tenker på når jeg tenker på barndommen hos mormor, er farsekakene, med kålstuing, deilig brun saus , poteter, gulrøtter og tyttebær syltetøy. Yammi.
Jeg skal hive alt i frysen igjen, så det er klart til ungene kommer hjem igjen. Jeg savner dem så vannvittig nå.
Da er det godt å lage noe jeg vet de liker:-)


Stig og Wenche

Ingen kommentarer: