Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


16. februar 2011

Veldig urolig nå.




Uff, håper ikke Stig angrer på dette nå i ettertid.
Han ville bare hjem igjen i går og i morges sa han at han angret dypt og inderlig på at han hadde søkt om hele operasjonen.
Men jeg visste at det var angsten hans som snakket. Han fikk smertestillende og beroligende + veneflonen.
Etter dette var alt ok igjen og han sa klart og tydelig at nå var hele slankeoperasjonen over for hans del.
Det var dette han hadde gruet seg til. Alt det andre var helt i orden.
Men jeg har vært veldig hard og streng mot ham under slankekuren nå, det vet jeg.
Håper bare ikke at det oppstår komplikasjoner nå som gjør at han angrer igjen. Han sier selv at han ikke akkurat er født under en lykkestjerne. Men det er jeg som traff Stig:-) Jeg er verdens heldigste jente.
Jeg har verdens beste, mest romantiske og kosete kjæreste:-)

Ingen kommentarer: