Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


11. februar 2011

Her skal vi være på Valentines dagen!



Har leid rom på Voss på Park Hotell Vossevangen.
Har bedt om frukt, smeltet sjokolade og krem på rommer i løpet av kvelden.
Det er nok kalorier for den dagen.
Han er nå begynt på pulverkur for å få vekk enda ett par kilo til før mandag sånn at vi skal kunne kose oss skikkelig den siste dagen før Gastric Sleeve.
Har og kjøpt inn litt pynt som jeg skal pynte med selv før Stig får komme opp:-)
Vet ikke hvordan jeg skal skjule det og fikse det enda da.
Jeg har og kjøpt små sukkerhjerter som jeg skal strø på sengen.
Stig elsker rødt( derav den røde bakgrunnen i bloggen ) så jeg har bedt om dette røde rommet.
Jeg elsker han så vannvittig høyt og håper jeg får til å lage en spesiell kveld/natt for oss.
Den siste på lenge. Vi skal kose oss glugg ihjel:-)

Ingen kommentarer: