Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


16. februar 2011

To koselige damer og en mann!




Jeg var inne hos Stig i noen få minutter i sted, og kunne komme tilbake til kvelden igjen.
Jeg gikk opp igjen og der i gangen stå romkammeraten til Stig, som han var på infomøte med, og snakket med en annen dame. Jeg sa da til romkammeraten, at nå var Stig ferdig operert og kommet på intensiven. Hun spurte meg da om det var jeg som blogget, og jeg ble litt paff, da jeg ikke hadde trodd jeg skulle treffe noen lesere her på sykehuset, disse få dagene vi var her. Syntes det var så koselig, da hun sa hun hadde lest hvert eneste innlegg,. til og med i dag hadde hun lest:-). Vi gikk inn på dagligstuen, og så kom det da en annen koselig dame inn.
Vi fikk pratet litt om slankeoperasjonene deres, og så kommenterte hun andre og bloggen min:-)
Så gøy!
Utrolig kjekt å kunne snakke med andre i samme situasjon som meg og Stig.
Selv om jeg  ikke har fått operasjonen enda, så lever jeg jo så pass tett på Stig at jeg føler jeg går gjennom nesten det samme som han. Det er ikke sikkert at det er sånn da, men sånn føles det ihvertfall for meg:-)

Så om dere to damer leser dette, og så vil jeg bare si at det var hyggelig å treffe dere begge, og jeg håper at vi kan snakkes mer og gjerne treffes senere.
Det blir jo arrangert treff i Bergen for slankeopererte med jevne mellomrom.
Jeg venter bare på tur!

Ingen kommentarer: