Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


16. februar 2011

Nytt liv





I morgen er 1.dagen på resten av ditt liv, Stig.
Jeg er så utrolig stolt av deg! Du klarte å gjennomføre dette. Nå er det bare min tur sier du. Og jeg kan ikke vente. Håper bare jeg får den nå. Er så redd for at jeg ikke får den og så blir du den slanke kjekkassen. Og jeg den feite blubben! Akkurat som om du ikke er kjekk nok fra før.
Du var så utrolig sprek nede på intensiven i dag. Så ut som om du var klar for å reise hjem og dra rett på jobb omtrent:-).
I morgen skal vi ut i gangen og gå så mye du orker. Jeg vet du elsker jobben din og helst vil tilbake så fort som mulig og da er det bare en ting å gjøre og det er å gå, gå, gå!
Men det klarer du jo fint vet du. Sprekingen!

Ingen kommentarer: