Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


16. februar 2011

Ferdig operert!





Endelig!

Utålmodige meg klarte ikke å sitte i ro. Jeg vimset fram og tilbake i gangen her og til slutt satt jeg meg i gangen for å vente.
Der kommer plutselig Maria, kirurgen som opererte han. Jeg ropte på henne og spurte om hun var ferdig med Stig. Hun smilte tilbake og lo og sa at det gikk kjempefint. Jeg kunne bare sitte der så kom de trillende med ham.
Da han endelig kom så måtte jeg bort å spørre hvordan det gikk med han og det gikk helt fint sa de. Jeg fikk stjålet til meg ett lite kyss før de kjørte videre med ham.
Han var litt nervøs for intuberingen. Når de skulle fjerne den.Men den var jo tatt vekk når de kom trillende med ham så jeg tror ikke at han har merket noe til den nei.

Ingen kommentarer: