Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


22. november 2011

Mensen er 10 dager forsinket.




Jeg skulle hatt den 12. nov. Var skikkelig kvalm i går og litt fortvilet.
Jeg har jo fått de barna jeg ønsket meg, selv om jeg kunne tenkt meg en lite kjærlighetsprinsesse med Stig.
Men det er nok med de barna vi har, ja. Tok en test i går kveld og den sa "ikke gravid", heldigvis.
Litt vemodig, men likevel lettet.
Det er vanlig med rot i systemet etter slankeoperasjonen.( Jeg fikk den etter ca 3 uker. )
De ringte og fra Voss Sjukehus i dag, for å høre hvordan formen var og hvordan det gikk med spising og drikking. Alt var fint, og jeg sa jeg hadde gått ned 9 kilo siden operasjonen.
Og syntes det var lite.
Men neida, det var helt normalt. Jeg hadde bare 40 i BMI og derfor ville jeg ikke rase ned i vekt. Jo høyere BMI en hadde ved operasjonen, jo fortere gikk en ned, sa hun.
Og som jeg har sagt til Stig gjentatte ganger så er det bare bra for huden å ikke rase ned i vekt.
Sakte ned i vekt = Mindre overflødig hud. Sånn er det bare, så det er jo bra at det går sakte. Men jeg vil så gjerne ned til ihvertfall 75 kilo til 17.Desember. Skal jo på et skikkelig flott sted på julebordet med Stig, og har så lyst å kunne føle meg vel.
Det er ikke det, Stig får meg til å føle meg som den sexbomben, og som en prinsesse uansett hvordan jeg ser ut. Han er helt fantastisk. Og han er min! :-) Jeg er verdens heldigste!

Men det var den selvfølelsen da. Jeg vil ha bort magen, rumpen, lårene og ikke minst dobbelthaken. Men alt har blitt mindre da. Jeg tenker vi tar nye bilder nå i helgen.
Så får dere vurdere det selv.


Stig og Wenche

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, følger med på den flotte bloggen dere, så tøffe dere er som går gjennpom dette, og i tillegg deler det med andre:-)...du har jo gått ned masse, blir spennnende å se forskjell på nye bilder!!....lykke til videre:-)

Anonym sa...

hadde jo vært stas med en liten baby, tenk hvor deilig det hadde vært å først gå ned 20 kg, da blir svangerskapet så mye enklere, du får smiske litt med gubben;)

Mine betroelser sa...

Hehe, det var sikkert han som hadde måttet overtale meg til å få en liten en til. Jeg har 4 barn. Det holder det, takk! Men er likevel babysyk.