Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


2. november 2011

Her står vekten min bom stille.

Skjønner mindre og mindre jeg nå. Den skulle jo gått jevnlig nedover eller rast nå når jeg først har begynt å gå ned. Ihvertfall er det det de sier på sykehuset. Og jeg beveger meg faktisk masse i forhold til matinntaket. Men det er jo nettopp dette jeg har hatt problemer med hele veien og.
Jeg spiser mindre enn forbruket og likevel legger jeg på meg eller vekten står stille.
Skulle nesten tro at kroppen min lagrer fett så snart jeg begynner å spise mindre.
Nå skal jeg levere 2 av ungene på skolen og 1 i barnehagen, og så på tredemøllen. Jeg SKAL ned i vekt, enten kroppen min liker det eller ikke. Stig går jevnlig nedover og det samme gjorde søsteren hans. Nå ER det min tur.


Stig og Wenche

Ingen kommentarer: