Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


18. november 2011

2 ss med lapskaus og uvel i magen.




Nå er jeg begynt fast på most mat, og jeg blir uvel av noe, mens f.eks banan går helt fint.
Jeg kan og spise en hel pakke Lobnobs uten å kjenne noe spesielt. Reker og. Og har så utrolig lyst på krabbeklør. Jeg bare elsker krabbeklør. Helst lunkne.

Jeg har og prøvd skive og knekkebrød, men dette går ikke foreløbig ihvertfall.
Tror jeg skal holde meg til bananen for nå. Får faktisk ned en hel banan uten at magen begynner å krangle da. Har og begynt å merke en annen slags metthetsfølelse. Sulthetsfølelsen som jeg har hele tiden, er blitt mer en vane og den plager meg ikke så mye lenger. Før var jeg jo alltid mett.
Jeg har lyst på masse forskjellig pålegg, men har liksom ikke noe å ha det på.
Makrell i tomat, leverpostei, skinke og mye mer. Men jeg er så vant med å spise det på enten skive eller knekkebrød. Kanskje jeg må teste ut andre produkter å ha pålegget på.




Stig og Wenche

1 kommentar:

Anonym sa...

må snart få se bilder av nedgangen=)