Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


12. desember 2011

IKKE ekkel i magen mat:





Har spist en halv skive med Inger's lavkarbo grovbrød med pepperoni smørost.
Osten var sterk, men det var godt og jeg er IKKE ekkel i magen! Så utrolig deilig.
Lavkarbo diett er vel den eneste dietten jeg ikke har prøvd. Endelig er det noe som virker her.
Så deilig å ikke være dårlig. Men jeg savner litt å være mett da. Jeg har ikke vært mett ett minutt etter operasjonen. Bortsett fra i går morges. Det var veldig rart. Er sulten hele tiden. Og skikkelig skrubbsulten når det er på tide å spise. Det gnager helt gjennom til ryggen. Og magen bråker som bare det. Men spesielt når jeg har lagt meg. Da er sulten på det verste. Selv om jeg nettopp har spist. Har litt problemer med å få sove av og til pga sulten. Men kanskje jeg nå kan ta meg en halv skive med dette brødet før jeg legger meg. Det hjelper ikke på den vanlige sulten nå, men kanskje det hjelper nok til at jeg slipper å være ihjelsulten og får sovet. Skal prøve i kveld. Nå blir det en halv skive hver 3 time i dag, med noe godt pålegg på. Er litt redd for at det og kan være pålegget som gjør det ekkelt i magen. Men jeg får teste det ut og se. Det er ikke noe annet å gjøre. Bare det er mat, og ikke andre ting. Og helst sunn mat da. Men jeg må jo og kunne klare å spise det. Og det skal gi meg energi. Og ikke ta opp for mye plass ned i der.



Stig og Wenche

2 kommentarer:

Anonym sa...

hvor høy er du? hvor mye veide du før operasjonen? syns liksom ikke 92 kg høres så mye ut:)

Mine betroelser sa...

Hei!

Jeg er ikke mer enn 155 cm . Når jeg strekker meg! så jeg hadde en BMI på litt over 40 når jeg var inne på dag 2. Nå er den på 33,97. Men den skal jo ned på ca 25 da.

Stig er forresten 172 cm.