Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


12. januar 2011

Litt redd for framtiden.

Stig og jeg har bare vært sammen i ca 14 mnd. Siden 8.nov 2009.
Jeg kjenner han bare som deilig og god og rund og har litt tanker omkring dette.
Han sier av og til til meg at "når du blir slank så mister jeg deg.
Men sånn tenker jo jeg om han og. Han er vannvittig pen og jeg klarer ikke se meg mett på ham. Ikke etter 14 mnd engang. Blir helt mo i hver fiber i kroppen når han ser på meg. Spesielt når skjegget er sånn ca 2-3 dager gammelt. Føler meg som en fjortis igjen.
Men hva når utseende forandrer seg.  Ikke på den opplagte måten, men på den måten at jeg er jo vant til han som han er. Jeg har aldri sett eller kjent en 50 kilo slankere Stig.
Jeg er ikke en person som normalt bryr meg om utseende. Men det blir jo på en måte en annen person. Ikke bare utseendemessig men han kommer sikkert til å endre selvtilliten  sin og. Han sliter med sosial angst pga overvekten som så mange andre gjør og jeg regner med at den kommer til å endre seg endel etterhvert som vekten går nedover.
Hva da? Ikke det at jeg tror at det kommer til å gjøre noe men hva vis liksom.
Jeg elsker han jo til månen og tilbake uansett. Han kommer nok fremdeles til å være verdens beste kosebamse.
Så jeg tenker at det blir etterhvert en helt ny Stig, men samtidig ikke. Eller?

Ingen kommentarer: