Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


15. januar 2011

Dagens lille tankekjør



Hva om jeg ikke får operasjonen nå? Og Stig blir operert og raser ned i vekt?
Så sitter jeg igjen her svær som en okse? Føler meg ihvertfall som det.
Hvorfor føler jeg at jeg kommer til å miste ham da?
Stig har jo sosial angst, men jeg regner med den forsvinner som dug for solen
når vekten forsvinner.Han kommer sikkert til å like å gå på byen igjen og der er jo da damer han ikke hadde "tilgang" på før. Og så har han den svære "dundren" hjemme. Han er jo så fordømt pen.
Og smiler han så blir han jo rett og slett vakker. Om en kan kalle ett mannfolk vakker da.
Han er så mye mann og samtidig så myk. De kommer til å falle som fluer. Garantert.
Nå har jeg ham liksom for meg selv. Han trives best hjemme eller hos meg. Vi bor ikke sammen, men han er her veldig mye da.
Der kom jeg tilbake til hvorfor jeg ikke ønsker å være sammen med flotte mannfolk.
Jeg traff Stig på Frodig.no og falt så pladask for det flotte trynet hans som jeg aldri har falt før.
Jeg klarte ikke å la være å sende ham ett brev og spurte om han hadde funnet noen han likte her inne.
Da fikk jeg til svar at han hadde fattet interesse for en der inne og han snakket med henne nå.
Jeg holdt på å få brusen i vrangstrupen og ringte full fart til lillesøsteren min på 24 år og spurte hvordan hun tolket svaret hans. Jeg mente at det enten betydde at han var interessert i meg og at det var meg han mente at han snakket med nå.
Alternativet var at han snakket med en annen dame samtidig som han likte da.
Hun mente det var meg:-)
Vi traff hverandre etter ca 1 uke og vi har ikke vært fra hverandre omtrent etter det.
Vi falt vel så pladask som det går an å gjøre.

Vel. det var dagens lille romantiske tankekjør.

Ingen kommentarer: