Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


21. juni 2012

Nå blir det bryllup!









Ihvertfall når jeg er ferdig med overvektsoperasjonene mine. Så sånn ca om 2 år.
Jeg har vært og prøvd en del kjoler og det er ikke lett i jungelen.
Men jeg tror jeg vet hvilke kjoler jeg vil ha. Har prøvd noen de siste dagene, kan du si.

Vi skal mest sannsynlig gifte oss borgerlig (om jeg ikke klarer å overtale Stig til å gå i kirken)
og så ta en noen bilder, og så direkte med limo til flylassen, og så til Santorini og fornye løftene der.
Da slipper vi alt papirarbeidet som følger med å gifte seg på ordentlig der nede. Og vi står friere til å gjøre det hvor vi vil å øyen.

Jeg skal derfor ha kjole nr 1 hos byfogden (de 3 nederste bildene).
Så vil jeg bytte til den korte brudekjolen til turen ned til Santorini.
Den 3 kjolen (de 2 øverste bilene, vil jeg ha på under fornyelsen av løftene på Santorini.
Den dagen jeg kommer til å føle at jeg gifter meg. Jeg tror ikke jeg kommer til å ha den følelsen hos byfogden nemlig. Har alltid sagt at jeg ikke hadde følt meg gift om jeg gjorde det hos bydogden, men hva gjør man ikke for mannen en ønsker å dele livet med.

Men jeg er litt usikker å om jeg skal ha den smale på her hjemme og den store på Santorini, men jeg tror jeg har valgt riktig rekkefølge. Den store kan bli litt for varm der nede, og den smale passer bedre inn der nede syntes jeg.
Hvorfor jeg skal ha 3 kjoler? For jeg klarer ikke bestemme meg, jeg har alltid drømt om en prinsessekjole, men jeg vil og ha en kjole som viser fram den nye figuren min, nå når jeg endelig har fått figur, og den korte syntes jeg var så utrolig søt. Eller blir det for dumt, hva syntes dere?

Wenche

Ingen kommentarer: