Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


16. juni 2012

Endelig begynner vekten å gå nedover igjen. Jeg kjøpte meg 3 tights i dag i str SMALL!

Det er så deilig å føle seg slank igjen.
Jeg vet at jeg ikke er helt slank enda, har jo noen kilo igjen enda, men i forhold til for 31 kilo siden er jeg jo superslank da. Jeg spretter rundt som ingenting, og det er så utrolig deilig. Jeg er kommer ned i str 36/37 i sko og jeg var oppe i 39/40.
Jeg har litt løst da, som på armene, innside lår og magen, men jeg har såpass lite på magen nå, at det er ikke sikkert jeg får dekket en operasjon. jeg har imidlertid fått innvilget brystreduksjon til høsten/vinteren. Jeg brukte 90DD, mens nå er jeg nede i 75/80 C. Helt utrolig.


Stig og Wenche

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott da!! :)

Hvor skal du ta den bryst reduksjonen? Må man ikke vente til det har gått 2 år siden operasjonen?

Mine betroelser sa...

Jeg skal ta den på Fana medisinske.
Men et er spesielle omstendigheter i familien som gjør at jeg får den 1 år før det som er regelen. (2 år)... Resten må jeg vente med som alle andre, og det er helt ok..