Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


21. juni 2012

Men.....



Jeg elsker og denne kjolen...

Den er ganske lik den andre Nora, men pynten går litt lenger ned, og det er det jeg liker så utrolig godt. Lurer å om jeg heller skal ha denne. Men de er jo veldig like da, men samtidig så ser jeg at denne kjolen og den siste kjolen med havfrue form er ganske så like i formen. Er de for like? Er det vits i å kjøpe begge 2? Jeg skulle jo egentlig ha prinsessekjole som kjole nr 1, men ender visst opp med en Dropped waist kjole som denne. Uff, dette er ikke lett. Skulle jo ha prøvd denne og, pluss Nora og de andre i riktig størrelse, men alle kjolene jeg har prøvd i da er faktisk alt for store for meg!! Helt utrolig. Jeg har prøvd kjoler i str 20 og ned til 12 og de er all for store til meg. Jeg skulle harr str 8 i dag. Altså 38. Men jeg skal bestille str 6, som er 36. Det er det jeg kommer til å ende opp med.
Helt herlig. Jeg er så utrolig lykkelig for at jeg tok denne operasjonen.



Wenche

Ingen kommentarer: