Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


19. september 2011

INGEN ANGRERETT


Om nøyaktig en måneds så er jeg på denne tiden operert.
Jeg har 90% mindre magesekk og har ingen mulighet til å få tilbake magesekken.

Uansett er jeg fast bestemt på å gjennomføre dette og ta konsekvensene.
Jeg kan ikke tenke meg en annen løsning på dette "problemet", og håper virkelig at jeg ikke er en av de uheldige, som må bli på sykehuset i månedsvis, pga komplikasjoner.
Etter min operasjon kommer det og til å bli annerledes for ungene, med tanke på at nå blir det 2 voksne som ikke spiser som før. Ungene kommer til å være de som bruker 80% av matbudsjettet.
Sånn var der IKKE før. Da var det Stig og meg, som slukte mesteparten.



Stig og Wenche

Ingen kommentarer: