Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


10. september 2011

Dongeri




Stig har i dag for første gang gått i dongeri bukse en hel dag!
Ellers er det hele tiden den forbaskade joggebuksen i enten svart eller grå.

Han her jo sett lik ut i disse snart to årene jeg har kjent ham, og jeg må få lov å si at jeg tenner ekstra på ham i dag:-)

Det er rett og slett kommet en ny mann i hus. Deilige "mannen" min er blitt så deilig at jeg av og til lurer på om jeg skal våge å slippe ham utendørs, ever. Fytti grisen for en forandring han har gjennomgodt. Og det er bare positivt. Finner ikke noe som helst negativt med denne.
Hører mange som har tatt Gastric Bypass og Gastric Banding. De har fått mye negativ omtale.

Men ikke de som har blitt "sleevet".

Så om dere lurer på om dere skal eller ikke, så har jeg bare en ting å si. Kjør på med søknad.

Jeg gleder meg ihjel til jeg skal inn om 38 dager! Tiden går ikke fort nok og jeg skal jobbe meg nesten ihjel for å få tiden til å gå. Pluss at det gir meg en ekstra god sykelønn, som heller ikke skader:-)


Stig og Wenche

Ingen kommentarer: