Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


6. mars 2011

Smoothies





I går kjøpte vi en pose frossen Smoothies på butikken, og jeg laget på kvelden, et glass til Stig.
Jeg hadde da oppi frukten i posen, skummet melk og litt Fun light med Jorbær og Rabarbra.
Jeg lurte og oppi litt Nutridrink sånn at han skulle få det og i seg.
Det har gått helt fint og nå har vi ihvertfall funnet en måte å få i han vitaminene han skal ha i seg.
Nå mangler det bare å finne noe jeg kan ha proteinpulveret oppi. Det blir litt verre da det da endrer konsistensen til å bli litt grøtete.

6 kommentarer:

Tanya sa...

Når jeg lager smooties hjemme tar jeg i litt proteinpulver, det unker supert, du tar da bare i litt mer veske ;o) Et tips er å .eks. bruke jordbær smak eller helst banan, da blir det helt herrrrrlig ;o) Lykke til

Mine betroelser sa...

Tusen takk, for bra tips.
Det skal vi prøve ut her.
Det er jo om å gjøre å få i seg nok næring, og spesielt nå som han snart skal ut i jobb igjen.

Klem Stig og Wenche

Hønemor sa...

Ja da er det ikke bra å få lavt blodsukker, da orker han ingenting.
Jeg står selv på venteliste nå å håper å komme inn i mai :o))

Mine betroelser sa...

Åh, så gøy da!

Har du vært på møte? Er det på Voss du skal?
Jeg har siste dato 27.juli. Men håper på å komme inn før da.

Wenche

Hønemor sa...

Jeg ser at jeg blir logget inn med forskjellige kontoer, forstår egentlig ikke hvorfor men men hehe..
Jeg drar til Tallin, med et selskap som heter abc-kirurgi :o)
Gleder meg myyye <3

Tusen takk for at dere deler historien deres med oss, utrolig spennende å følge dere :o)

Mine betroelser sa...

Åh, har ikke hørt om dem. Det blir spennende!. Ikke så mye spennende akkurat nå kanskje. Men Stig er jo nettopp begynt å jobbe igjen i går, så regner med at på søndag så er vekten gått litt mer ned ja:-) Jeg venter litt desperat på brevet mitt nå. Føler meg litt besatt av og til:-) Er så sinnsykt utålmodig. Og bare vent på bildene mine. Jeg ser helt for jævlig ut. Og det er ikke bare mine selvkritiske øyne. Jeg bærer kanskje kiloene bra med klærne på, men når jeg tar de av, da kommer den virkelige sannheten fram!! Fysj a meg