Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


24. mars 2011

Klar for trening

Nå kjenner jeg at jeg er klar for skikkelig trening.
Jeg vil starte på den når jeg får brevet fra Voss Sjukehus om infomøte.
Prøve meg på tredemøllen og på maskinene. Tror det er viktig å forberede kroppen på det den skal gjennom og å prøve å bygge opp litt muskler på  forhånd. Jeg skal prøve å trene så snart som mulig etter operasjonen.
Starte på tredemøllen, det jeg klarer, mens ungene er på skole og barnehage og Stig på jobb.
Trenker at selv om jeg ikke kan trene magen så klarer jeg sikkert gå rolig på tredemøllen for oppvarming og så trene på andre maskiner som ikke involverer magemusklene og område nær magen. Rolig, lette vekter, må jeg da kunne klare tenker jeg. Skal ihvertfall presse meg selv hver dag til å trene mer og mer.
Men klarer jeg det når jeg kommer dit? Det er det store spørsmålet nå. Jeg hater å bevege meg.
Er en skikkelig sofagris, nemlig. Ikke rart jeg er blitt så jævla feit som jeg har blitt. Litt av skylden får mine 4 svangerskap, men resten er helt klart min egen latskap. Dumme, dumme meg, hvordan kunne jeg bli  tillate kroppen min å bli så jævla feit som dette? En eneste stor blubbe føles det som.

Ingen kommentarer: