Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


26. mars 2012

Under 70 kilo!!!!!


I morges veide jeg 69,8 kilo.

Nå blir det snart nye bilder. Jeg føler meg endelig normal igjen.
Stig ser forandringene fysisk og psykisk for hver dag, sier han.
Jeg hadde en gang en drøm, og det var at kragebeina mine skulle vises igjen. Nå ser jeg antydningen, endelig.

Nå ligger bestekompisen til Stig på bordet, han er og min femmenning.
Tenker masse på deg Stig Andre'. Satser på at det går like bra med deg som med Stig og meg.


Stig og Wenche

8 kommentarer:

Anonym sa...

herregud så bra!!!!

Anonym sa...

biiilder takk=) for en motivasjon!

Mine betroelser sa...

Takk for deg. Bilder kommer snart...

Anonym sa...

Du er kjempe flink! Godt jobbet!!

Hvordan går det med matinntaket for deg nå? Blir du trøtt og sånn når du ikke får spist så mye?

No er det ikke lenge igjen til min tur..

Gleder meg til nye bilder :)

Mine betroelser sa...

Jeg er litt trøtt ja, men ikke noe sånn merkbar forskjell. Sover bedre da. Men det påvirker ikke jobben eller livet ellers.Var på kontroll nå 12.april og der var de fornøyd. Jeg må ta B 12 sprøyte hver 3 mnd, ellers var alt strålende.

Anonym sa...

Dette er veldig bra og motiverende, snart er det min tur kun 13 dager igjen.

Mine betroelser sa...

Takk for det. 13 dager ja... det går vel sent for deg, dagene nå da. Du får ha lykke til. Er det på Voss? Hold meg oppdatert da.

Anonym sa...

Hei ja det er på Voss Har fått dato 8 mai. Ventet lenge ja, Dagene går sent ikke så mottivert på jobb heller merker jeg.Men klar til dette er jeg.
Skal sende det info når jeg kommer hjem.