Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


19. februar 2012

Endelig kan jeg se!

Endelig kan jeg se at jeg er blitt mindre. Ikke hjemme, men her hos mamma. Litt merkelig, men jeg syntes faktisk at jeg begynner å bli ganske så flott i figuren, MED klær på. Det er litt verre uten klær:-) Jeg syntes på en måte at jeg der normal ut igjen. jeg kjøpte meg 2 skinnjakker hin dagen, en kort modell til halvveis på rumpen, og en blusemodell. Jeg elsker skinnjakker for de kan brukes til det meste. Endelig er jeg fornøyd med kroppen min med klær på i første omgang.
Det er utrolig deilig å gå en plass og føle at folk ikke kikker på deg fordi du er svær, men kanskje fordi de liker det de ser. Jeg merker at jeg blir litt opptatt av figuren min, men tror ikke det er så rart heller. Men jeg tenker, at jeg håper ikke noen oppfatter meg som selvopptatt og innbilsk nå, for det er jeg ikke. Jeg syntes at jeg må ha lov å like kroppen min etter å ha hatet den i over 20 år.
Eller?

Mvh Wenche

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastisk!! er jo ikke lenge til du er nede på 60-tallet, det er jo helt utrolig! Kan vi se bilder?