Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


11. desember 2011

NYE oppdateringsbilder










Her de de nye bildene. Vi tok først bilder av meg, men jeg ville vente med å legge de ut til vi hadde tatt av Stig og, og her er de altså. Jeg har ikke gått ned mer enn 11 kilo til nå da, og syntes det er utrolig kipt, men jeg vet jo at det er superbra for huden min som skal trekke seg sammen og følge med i svingene og.

Skal og legge ut 2 nye innlegg med bilder underveis, så det er lettere å se forskjellen. Er ikke sikker på om det er mulig å se forskjell på meg, men det er STOR forskjell på Stig da! Og nesten inge hud som henger. Og jeg tror at det vil slutt vil bli NULL hud som henger på han.
Han har vært utrolig flink. Er så stolt av han.

Stig og Wenche

Ingen kommentarer: