Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


26. april 2011

ENDELIG ER BREVET MITT SENDT !! Nå blir det slankings på meg og!

Jeg ringte i dag til Voss Sjukehus og spurte når de sendte ut de brevene om infomøte.
Stig hadde jo fått sitt forlengst på denne tiden, i forhold til datoen på brevet.

De hadde nettopp skrevet ut brevet mitt sa hun, MEN de hadde nettopp fått en avbestilling, og hun spurte da om jeg ville komme nå på mandag 2.mai!

Selvfølgelig kommer jeg, sa jeg. Jeg skal starte på slankekuren i morgen tidlig, så nå blir det litt tettere med innlegg her framover.

Jeg har jo fikset tur til Santorini  til Stig og det skal jo jeg og være med. Men jeg reiser ikke sånn som dette.

Nå blir det bilder av meg dere. De kommer på mandag regner jeg med!

Eneste som ikke var så kjekt var at dag 2 ikke kommer før ut i august. Altså den dagen en får beskjed om en får operasjonen eller ikke. Men det positive var at jeg mest sannsynlig ville få operasjonen ikke så lenge etter dag 2. siden BMI'en min var på 40 når jeg søkte, og om jeg går ned i vekt nå så var det bare positivt sa Hege, som hun het. Jo mer jeg går ned i vekt nå jo fortere ville jeg få operasjonen etter møtet virket det som.



Klem Wenche

1 kommentar:

Hønemor sa...

Så bra at du har fått en dato for møte, håper det går raskere en forventet med endelig svar og operasjonsdato for deg også ;o)