Så koselig at du fant veien til bloggen vår. Håper du finner den motivasjonen du søker.


6. februar 2011

Ventetid



Nå venter vi bare på at dagene skal gå.
Stig skal inn på Voss sjukehus for slankeoperasjon Gastric Sleeve på Tirsdag om 9 dager og opereres om 10 dager.
Jobben er informert om ny dato og Stig er begynt å grue seg skikkelig nå.
Han har vært en god del på sykehus i oppveksten og hater det.
Han hater sprøyter, nåler og intubering. Og alt annet ned sykehus.

Jeg har kjøpt meg strikketøy og skal strikke Voss kjolen fra Dalegarn som er grå på bildet over her.
Strikker den i Babyrosa og Beige til datteren min på 3 år. Hun elsker bare Rosa.
Trenger å ha noe å gjøre på på sykehuset. Jeg kommer til å være der så jeg kan den uken.
Da er ungene hos faren. Regner med han blir der ihvertfall 3-4 dager. Skal overnatte på hotell der oppe.

Ingen kommentarer: